Hoe annuleer ik een dienst/product?
In dit artikel leggen we uit hoe u uw dienst/product kunt annuleren via onze klantenomgeving.
Als u een probleem heeft met het dienst/product en het daarom wilt opzeggen, maak dan eerst een supportticket aan. U kunt onderaan dit artikel vinden hoe u het beste contact met ons kunt opnemen, omdat we vaak in staat zijn om uw probleem op te lossen.
1) Ga naar de website en log vervolgens in.
2) Zodra u bent ingelogd, klik dan op de knop Diensten
.
3) Klik vervolgens op de dienst die je wilt annuleren. Wanneer u dat heeft gedaan, klik dan op Vraag opheffing aan
.
4) Bij Pijl 1 vult u de reden in waarom u het product/dienst wilt opzeggen. Bij Pijl 2 geeft u aan of u het direct wilt annuleren (zodat de server onmiddellijk stopt) of aan het einde van de looptijd (wanneer de server pas afloopt). Wanneer u alles correct heeft ingevuld, klikt u op Vraag opheffing aan
bij Pijl 3. Als u toch van gedachten bent veranderd en het product niet wilt opzeggen, klikt u op Annuleren
.
Nadat u op Vraag opheffing aan
heeft geklikt, proberen wij uw annulering zo snel mogelijk te verwerken. Zodra dit is gebeurd, ontvangt u hiervan een e-mailbericht.
Als je er niet uitkomt of hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze ondersteuningsafdeling via onze website of stuur een e-mail naar info@mynode.nl. Als je op zoek bent naar een snel en simpel antwoord, kun je altijd onze Discord-server bekijken voor ondersteuning vanuit de community.
Last updated